reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Surmanek

Miroslav Surmanek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovákom žijúcim v zahraničí. Právnikom, pre ktorého je právo viac než len súbor autoritatívnych textov. Sloboda viac, než len domáhanie sa vlastných práv. A spravodlivosť viac, než formálne usporiadanie vzťahov. Podporujem hnutie NOVA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéRes publica

reklama

Súkromné

Slobodná pohoda, pohodlná sloboda

Miroslav Surmanek

Slobodná pohoda, pohodlná sloboda

Mohol  som si vybrať. A aj som si! Potil som sa na slnku. Ešte teraz ma pália ramená. Držal som stan, aby  ho neodfúklo. Premokol som a bola mi zima. Doma, o deň skôr ako som čakal, si vravím: „V pohode! Sám som sa rozhodol.“

  • 20. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 125x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu